Kontakt

Nasze dane kontaktowe

NeoDentis lek.stom. Bożena Szatan
Starodworcowa 1E/3
81-575 Gdynia

Rejestracja:
58 711 32 11
505 450 452
info@neodentis.pl

Gabinety pracują:
poniedziałek-piątek 9.00-20.00

Nr konta bankowego:
ING BŚ 03 1050 1764 1000 0092 4565 4620

Jak dojechać

Wskazówki dojazdu samochodem

mapa dojazdu

1. Od strony obwodnicy w kierunku centrum Gdyni:

zjeżdżamy pierwszym zjazdem z obwodowej w Gdyni (przy Tesco), kierujemy się w kierunku centrum; w odległości ok. 2 km od zjazdu dojeżdżamy do skrzyżowania ul. Wielkopolskiej z ulicą Starodworcową (punkt orientacyjny: żółty sklep sieci Biedronka znajduje się po lewej stronie skrzyżowania); mijamy to skrzyżowanie; za około 100 skręcamy w prawo; następnie jeszcze raz w prawo, w ulicę Starodworcową; jedziemy ok 100 metrów; NeoDentis znajduje się po prawej stronie; pod adresem: Starodworcowa 1E/3.

2. Od centrum Gdyni w kierunku obwodnicy:

Skręcamy w ulicę Wielkopolską; kierujemy się w stronę obwodnicy; dojeżdżamy do skrzyżowania ul. Wielkopolskiej i Starodworcowej (punkt orientacyjny: żółty sklep sieci Biedronka znajduje się po prawej stronie skrzyżowania); na skrzyżowaniu ZAWRACAMY; za około 100 skręcamy w prawo; następnie jeszcze raz w prawo, w ulicę Starodworcową; jedziemy ok 100 metrów; NeoDentis znajduje się po prawej stronie; pod adresem: Starodworcowa 1E/3.

Wskazówki dojazdu komunikacją miejską z Trójmiasta

Kolejka SKM + autobus

Należy dojechać kolejką do stacji SKM Redłowo i skierować się na przystanek autobusowo/trolejbusowy: Redłowo SKM/Stryjska (Gdynia, al. Zwycięstwa, przy stacji Statoil). Następnie należy przesiąść się na autobus lub trolejbus:

Autobusy:
nr 172 – kierunek: Wiczlino Niemotowo
nr 180 – kierunek: Karwiny Tuwima
nr 700 – kierunek: Kacze Buki

Trolejbusy:
nr 23 – kierunek: Kacze Buki
nr 24 – kierunek: Dąbrowa Miętowa
nr 27 – kierunek: Kacze Buki
przejazd trwa od 11 do 15 minut.

Należy wysiąść na przystanku: Nałkowskiej (Gdynia, Wielkopolska). Gabinety NeoDentis znajdują się po przeciwnej stronie ulicy i skrzyżowania. Są oznaczone reklamą zewnętrzną.

Dojazd z Gdańska z pętli tramwajowej: Oliwa

1 Wariant dojazdu:

Wsiadamy: Oliwa Pętla Tramwajowa – autobus numer 117.
Wysiadamy na przystanku: Sopot/Reja.
Następnie z przystanku: Sopot/Reja wsiadamy w autobus numer 181.
Wysiadamy na przystanku:
Źródło Marii/Wielkopolska – idziemy ok. 150 metrów w stronę centrum Gdyni. Gabinety są po prawej stronie; są oznaczone reklamą zewnętrzną, lub Buraczana/Wielkopolska – cofamy się ok. 100 metrów w stronę obwodnicy. Gabinety są po lewej stronie; są oznaczone reklamą zewnętrzną.

2 Wariant dojazdu:

Wsiadamy: Oliwa Pętla Tramwajowa – autobus 171.
Wysiadamy na przystanku: Gdynia Starochwaszczyńska/przy sklepie Tesco.
Następnie z przystanku: Starochwaszczyńska/Tesco wsiadamy w autobus nr 23.
Wysiadamy na przystanku: Źródło Marii/Wielkopolska – idziemy ok. 150 metrów w stronę centrum Gdyni. Gabinety są po prawej stronie; są oznaczone reklamą zewnętrzną, lub Buraczana/Wielkopolska – cofamy się ok. 100 metrów w stronę obwodnicy.
Gabinety są po lewej stronie; są oznaczone reklamą zewnętrzną.

Formularz

Umów swoją wizytę lub zapytaj

Kontakt

Możesz też zadzwonić lub napisać:

Telefon:
58 711 32 11 lub 505 450 452
Adres e-mail:
info@neodentis.pl
Gabinety pracują:
poniedziałek-piątek w godzinach 9.00-20.00
Adres:
Starodworcowa 1E/3, 81-575 Gdynia

Pacjencie NeoDentis,

Uprzejmie informujemy, że nasze gabinety wracają do pracy !

Aby działać w niecodziennych warunkach pandemii musieliśmy wprowadzić kilka nowych zasad, które wymuszają zmiany w funkcjonowaniu gabinetów.

PROSIMY – zapoznaj się i postępuj zgodnie z poniższymi wskazówkami – abyś, tak jak dotychczas mógł czuć się bezpiecznie w NeoDentis, a nasz personel był bezpieczny w kontakcie z Tobą !

1. Jeśli chcesz się umówić na wizytę – zadzwoń, wyślij sms lub wypełnij formularz wizyty dostępny na naszej stronie internetowej. Nie przychodź bez wcześniejszego umówienia do gabinetu !

2. Jeżeli nie odbierzemy od razu – najprawdopodobniej właśnie udzielamy innej osobie porady lub umawiamy ją w trybie pilnym – zadzwoń ponownie za chwilę lub wyślij sms-a z prośbą o kontakt z naszej strony.

3. Podczas rozmowy telefonicznej kwalifikującej do wizyty zapytamy na temat Twojej bieżącej potrzeby związanej z leczeniem stomatologicznym i ocenimy konieczność Twojej osobistej wizyty w gabinecie.

4. W stanach innych niż bólowe lub wymagające szybkiej interwencji dentysty, możecie Państwo uzyskać poradę telefoniczną, a w sytuacji zaostrzenia objawów – prosimy o ponowny kontakt z nami. UWAGA – nie wystawimy recepty bez wcześniejszego zbadania pacjenta!

5. Jeżeli lekarz na podstawie zebranych informacji zdecyduje o konieczności wizyty w gabinecie, zadzwonimy do Pana/Pani oraz przeprowadzimy wywiad pod kątem objawów potencjalnie związanych z zakażeniem SARSCoV-2.

6. (Nowy Pacjent) Poprosimy o dane osobowe: imię i nazwisko, datę urodzenia, adres zamieszkania oraz telefon, abyśmy mogli się z Państwem skontaktować.

7. Dzięki podanym danym, aby maksymalnie ograniczyć formalności, przygotujemy dla Państwa wstępnie wypełnione, niezbędne dokumenty .W przypadku nowych Pacjentów powyższe dane będziemy musieli zweryfikować w gabinecie na podstawie dowodu osobistego lub paszportu.

8. (Nowy Pacjent) W związku z powyższym informujemy, że Administratorem Pana/Pani Danych Osobowych jest NeoDentis lek. stom. Bożena Szatan \ siedzibą w Gdyni, przy ulicy Starodworcowej 1E/3, a wszelkie informacje w zakresie danych osobowych umieszczone są w informacji na stronie internetowej naszego gabinetu www.neodentis.pl

9. Określimy datę i godzinę wizyty. PROSIMY PAMIĘTAĆ O PUNKTUALNOŚCI – nie możemy dopuszczać do sytuacji kontaktu Pacjenta kończącego wizytę z rozpoczynającym. DLATEGO SPÓŹNIENIE POWYŻEJ 15 minut OZNACZA CAŁKOWITĄ REZYGNACJĘ Z PACJENTA WIZYTY.

10. Prosimy nie zabierać ze sobą na wizytę żadnych zbędnych rzeczy, które nie są konieczne w czasie wizyty. Prosimy nie przychodzić na wizytę z osobą towarzyszącą. Osoba taka NIE BĘDZIE MOGŁA oczekiwać na Pacjenta w poczekalni gabinetów. Wyjątek stanowi opiekun dziecka do lat 8

W DNIU TWOJEJ WIZYTY:

1. Po przybyciu na miejsce – ZADZWOŃ i powiadom nas, że jesteś. Nie wchodź do gabinetu ! Poczekaj na naszego pracownika, który wprowadzi Cię do recepcji. Może się okazać że poczekasz chwilę, ale wynika to z faktu, że przygotowujemy dla Ciebie bezpieczne warunki do zabiegu. Załóż maseczkę!

2. Twoja wizyta rozpocznie się od pomiaru temperatury wykonanego przez naszą Asystentkę. Jeżeli Twoja temperatura przy dwukrotnym pomiarze będzie poniżej 37,3°C zostaniesz wstępnie zakwalifikowany do zabiegu.

3. Zostanie Ci podany środek dezynfekcyjny do rąk. Zdezynfekuj dokładnie ręce. Następnie załóż przygotowane dla Ciebie środki ochrony osobistej.

4. Na stoliku przy wejściu będą przygotowane dla Ciebie dokumenty do podpisania. Zwróć szczególną uwagę na wywiad epidemiologiczny. Zapoznaj się z nimi i podpisz czytelnie, wpisując datę. (nowy Pacjent) zostaniesz poproszony o okazanie swojego dokumentu tożsamości – musimy ją potwierdzić.

5. Jeżeli Twoja temperatura będzie poniżej 37,3°C , nie będziesz miał objawów grypowych a wywiad epidemiologiczny będzie negatywny zostaniesz wprowadzony do gabinetu.

6. Pamiętaj, że pracujemy w warunkach panującej epidemii. NIE DOTYKAJ KLAMEK, BLATÓW, URZĄDZEŃ. NIE OPIERAJ SIĘ O BLATY, DRZWI i inne ELEMENTY WYPOSAŻENIA. Przestrzegaj zalecanego odstępu.

7. Postępuj zgodnie z tym co mówi lekarz. Prosimy – w zwięzły sposób opisz powód wizyty, ogranicz ruchy do minimum, nie gestykuluj, trzymaj ręce na kolanach.

8. Pamiętaj, że działamy w trybie doraźnym – wykonujemy tylko i wyłącznie zabiegi kojące ból, szybkie i konieczne do wykonania, aby nie następowało pogorszenie stanu jamy ustnej Pacjenta. Są to zabiegi wymagające krótkiego i bardzo szybkiego procesu decyzyjnego opartego w głównej mierze na wiedzy i doświadczeniu lekarza, a w niewielkim stopniu na życzeniu pacjenta.

9. Po wizycie (badaniu albo udzieleniu świadczenia medycznego) usuń środki ochrony osobistej oraz starannie zdezynfekuj dłonie.

10. Rozlicz wizytę.

11. Prosimy – ogranicz komunikację z personelem do minimum – wszelkie dalsze zalecenia i porady związane z procesem leczenia, będą odbywać się telefonicznie .

12. Dziękujemy Ci za wizytę. Jeżeli lekarz tak zalecił, skontaktuj się z nami telefonicznie w terminie, który podał Ci lekarz w celu kontroli Twojego stanu zdrowia po wizycie.

Uaktualniliśmy naszą politykę przetwarzania danych osobowych oraz plików cookies. Używamy cookies w celach funkcjonalnych, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z witryny oraz w celu tworzenia anonimowych statystyk serwisu. Jeżeli nie blokujesz plików cookies, to zgadzasz się na ich używanie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zapoznaj się z klauzulą informacyjną i polityka prywatności i plików Cookies AKCEPTUJĘ