Nasze wartości

Wartości którymi się kierujemy

Oddajemy do Państwa dyspozycji naszą wiedzę i wieloletnie doświadczenie (działamy na rynku prywatnych usług stomatologicznych od 2004 roku). Na początku naszej działalności określiliśmy wartości, które będą dla nas najważniejsze. Staramy się nieprzerwanie kierować nimi w naszej codziennej praktyce.

Każdego dnia staramy się o to, aby w naszych gabinetach było: Przyjaźnie i nowocześnie, bezpiecznie, rzetelnie i wygodnie

Gorąco zachęcamy do sprawdzenia czy nam się to udało!

1. Przyjaźnie i nowocześnie

Wyposażając gabinety w nowoczesny sprzęt stworzylismy optymalne środowisko pracy dla naszych lekarzy i personelu medycznego. Ale gabinety to nie tylko nowoczesny sprzęt, materiały i wyposażenie, ale przede wszystkim ludzie, którzy go tworzą.

Chcemy, aby cały nasz personel kreował jak najbardziej komfortową atmosferę procesu leczenia. Od naszych lekarzy, obok profesjonalizmu, wymagamy przyjaznego nastawienia do Pacjenta. Jesteśmy przekonani, że taka postawa lekarzy i personelu pomocniczego pomoże przełamać Państwa obawy związane z wizytą u stomatologa i pozwoli przeprowadzić zabieg w jak najlepszej atmosferze.

W codziennej praktyce dążymy do minimalizacji zjawiska bólu i stresu związanego z wizytą u dentysty. W związku z tym wszystkie zabiegi w NeoDentis w Gdyni wykonywane są w skutecznym i bezpłatnym dla Pacjenta znieczuleniu miejscowym.

2. Bezpiecznie

Zagadnienia bezpieczeństwa Pacjentów i personelu medycznego w trakcie procesu leczenia stomatologicznego w gabinetach NeoDentis w Gdyni traktujemy z największą powagą. Dlatego poświęcamy tym zagadnieniom osobne miejsce… (dowiedz się więcej)

3. Rzetelnie

W naszą pracę wkładamy zawsze pełne zaangażowanie dążąc do osiągnięcia pozytywnych i trwałych efektów leczenia.

Gwarantujemy, że Pacjent NeoDentis otrzyma nie tylko prawidłowo wykonane leczenie, ale również PEŁNĄ INFORMACJĘ na temat wykonanych zabiegów oraz ZROZUMIENIE dla jego obaw, wątpliwości i problemów.

Zawsze staramy się dostosowywać ofertę leczenia do możliwości finansowych Pacjenta. Na stronie internetowej oraz na recepcji gabinetów Pacjent w każdym momencie może zapoznać się z powszechnie dostępnym, jasnym i rzetelnym cennikiem usług stomatologicznych.

Za zgodą Pacjentów dokumentujemy efekty leczenia za pomocą zdjęć: przed i po leczeniu. Za pomocą kamery wewnątrzustnej każdy pacjent może obejrzeć w powiększeniu na monitorze stan swojego uzębienia oraz efekty leczenia.

4. Wygodnie

Cały personel, zachowując standardy ergonomii, pracuje systemie na tzw. „cztery ręce”, w którym Pacjent znajduje się w pozycji leżącej, a lekarz stomatolog i asystentka pracują jednocześnie przy jednym Pacjencie. Taka metoda gwarantuje nie tylko wygodę dla Pacjentów, ale również bardzo dużą dokładność leczenia.

W trosce o maksymalny komfort naszych Pacjentów podczas wizyty w gabinecie dentystycznym zarówno gabinety zabiegowe jak i recepcja są klimatyzowane. Czas oczekiwania na wizytę wypełni lektura czasopism, rozmowa z Recepcjonistką a dobry nastrój zbuduje muzyka.

Serdecznie zapraszamy do odwiedzenia naszych gabinetów. Każdy nowy Pacjent jest dla nas powodem do dumy z dobrze wykonywanej pracy.

Jeśli więc szukasz stomatologa w Gdyni, stomatologa w Gdańsku, stomatologa w Sopocie lub dentystę w okolicach Trójmiasta – dobrze trafiłeś.

Formularz

Umów swoją wizytę lub zapytaj

Kontakt

Możesz też zadzwonić lub napisać:

Telefon:
58 711 32 11 lub 505 450 452
Adres e-mail:
info@neodentis.pl
Gabinety pracują:
poniedziałek-piątek w godzinach 9.00-20.00
Adres:
Starodworcowa 1E/3, 81-575 Gdynia

Pacjencie NeoDentis,

Uprzejmie informujemy, że nasze gabinety wracają do pracy !

Aby działać w niecodziennych warunkach pandemii musieliśmy wprowadzić kilka nowych zasad, które wymuszają zmiany w funkcjonowaniu gabinetów.

PROSIMY – zapoznaj się i postępuj zgodnie z poniższymi wskazówkami – abyś, tak jak dotychczas mógł czuć się bezpiecznie w NeoDentis, a nasz personel był bezpieczny w kontakcie z Tobą !

1. Jeśli chcesz się umówić na wizytę – zadzwoń, wyślij sms lub wypełnij formularz wizyty dostępny na naszej stronie internetowej. Nie przychodź bez wcześniejszego umówienia do gabinetu !

2. Jeżeli nie odbierzemy od razu – najprawdopodobniej właśnie udzielamy innej osobie porady lub umawiamy ją w trybie pilnym – zadzwoń ponownie za chwilę lub wyślij sms-a z prośbą o kontakt z naszej strony.

3. Podczas rozmowy telefonicznej kwalifikującej do wizyty zapytamy na temat Twojej bieżącej potrzeby związanej z leczeniem stomatologicznym i ocenimy konieczność Twojej osobistej wizyty w gabinecie.

4. W stanach innych niż bólowe lub wymagające szybkiej interwencji dentysty, możecie Państwo uzyskać poradę telefoniczną, a w sytuacji zaostrzenia objawów – prosimy o ponowny kontakt z nami. UWAGA – nie wystawimy recepty bez wcześniejszego zbadania pacjenta!

5. Jeżeli lekarz na podstawie zebranych informacji zdecyduje o konieczności wizyty w gabinecie, zadzwonimy do Pana/Pani oraz przeprowadzimy wywiad pod kątem objawów potencjalnie związanych z zakażeniem SARSCoV-2.

6. (Nowy Pacjent) Poprosimy o dane osobowe: imię i nazwisko, datę urodzenia, adres zamieszkania oraz telefon, abyśmy mogli się z Państwem skontaktować.

7. Dzięki podanym danym, aby maksymalnie ograniczyć formalności, przygotujemy dla Państwa wstępnie wypełnione, niezbędne dokumenty .W przypadku nowych Pacjentów powyższe dane będziemy musieli zweryfikować w gabinecie na podstawie dowodu osobistego lub paszportu.

8. (Nowy Pacjent) W związku z powyższym informujemy, że Administratorem Pana/Pani Danych Osobowych jest NeoDentis lek. stom. Bożena Szatan \ siedzibą w Gdyni, przy ulicy Starodworcowej 1E/3, a wszelkie informacje w zakresie danych osobowych umieszczone są w informacji na stronie internetowej naszego gabinetu www.neodentis.pl

9. Określimy datę i godzinę wizyty. PROSIMY PAMIĘTAĆ O PUNKTUALNOŚCI – nie możemy dopuszczać do sytuacji kontaktu Pacjenta kończącego wizytę z rozpoczynającym. DLATEGO SPÓŹNIENIE POWYŻEJ 15 minut OZNACZA CAŁKOWITĄ REZYGNACJĘ Z PACJENTA WIZYTY.

10. Prosimy nie zabierać ze sobą na wizytę żadnych zbędnych rzeczy, które nie są konieczne w czasie wizyty. Prosimy nie przychodzić na wizytę z osobą towarzyszącą. Osoba taka NIE BĘDZIE MOGŁA oczekiwać na Pacjenta w poczekalni gabinetów. Wyjątek stanowi opiekun dziecka do lat 8

W DNIU TWOJEJ WIZYTY:

1. Po przybyciu na miejsce – ZADZWOŃ i powiadom nas, że jesteś. Nie wchodź do gabinetu ! Poczekaj na naszego pracownika, który wprowadzi Cię do recepcji. Może się okazać że poczekasz chwilę, ale wynika to z faktu, że przygotowujemy dla Ciebie bezpieczne warunki do zabiegu. Załóż maseczkę!

2. Twoja wizyta rozpocznie się od pomiaru temperatury wykonanego przez naszą Asystentkę. Jeżeli Twoja temperatura przy dwukrotnym pomiarze będzie poniżej 37,3°C zostaniesz wstępnie zakwalifikowany do zabiegu.

3. Zostanie Ci podany środek dezynfekcyjny do rąk. Zdezynfekuj dokładnie ręce. Następnie załóż przygotowane dla Ciebie środki ochrony osobistej.

4. Na stoliku przy wejściu będą przygotowane dla Ciebie dokumenty do podpisania. Zwróć szczególną uwagę na wywiad epidemiologiczny. Zapoznaj się z nimi i podpisz czytelnie, wpisując datę. (nowy Pacjent) zostaniesz poproszony o okazanie swojego dokumentu tożsamości – musimy ją potwierdzić.

5. Jeżeli Twoja temperatura będzie poniżej 37,3°C , nie będziesz miał objawów grypowych a wywiad epidemiologiczny będzie negatywny zostaniesz wprowadzony do gabinetu.

6. Pamiętaj, że pracujemy w warunkach panującej epidemii. NIE DOTYKAJ KLAMEK, BLATÓW, URZĄDZEŃ. NIE OPIERAJ SIĘ O BLATY, DRZWI i inne ELEMENTY WYPOSAŻENIA. Przestrzegaj zalecanego odstępu.

7. Postępuj zgodnie z tym co mówi lekarz. Prosimy – w zwięzły sposób opisz powód wizyty, ogranicz ruchy do minimum, nie gestykuluj, trzymaj ręce na kolanach.

8. Pamiętaj, że działamy w trybie doraźnym – wykonujemy tylko i wyłącznie zabiegi kojące ból, szybkie i konieczne do wykonania, aby nie następowało pogorszenie stanu jamy ustnej Pacjenta. Są to zabiegi wymagające krótkiego i bardzo szybkiego procesu decyzyjnego opartego w głównej mierze na wiedzy i doświadczeniu lekarza, a w niewielkim stopniu na życzeniu pacjenta.

9. Po wizycie (badaniu albo udzieleniu świadczenia medycznego) usuń środki ochrony osobistej oraz starannie zdezynfekuj dłonie.

10. Rozlicz wizytę.

11. Prosimy – ogranicz komunikację z personelem do minimum – wszelkie dalsze zalecenia i porady związane z procesem leczenia, będą odbywać się telefonicznie .

12. Dziękujemy Ci za wizytę. Jeżeli lekarz tak zalecił, skontaktuj się z nami telefonicznie w terminie, który podał Ci lekarz w celu kontroli Twojego stanu zdrowia po wizycie.

Uaktualniliśmy naszą politykę przetwarzania danych osobowych oraz plików cookies. Używamy cookies w celach funkcjonalnych, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z witryny oraz w celu tworzenia anonimowych statystyk serwisu. Jeżeli nie blokujesz plików cookies, to zgadzasz się na ich używanie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zapoznaj się z klauzulą informacyjną i polityka prywatności i plików Cookies AKCEPTUJĘ