Opinie pacjentów o gabinecie stomatologicznym NeoDentis w Gdyni

Dbając o dobrą opinię gabinetu stomatologicznego NeoDentis w Gdyni cały czas utrzymujemy najwyższy poziom naszych usług dentystycznych. W trosce o naszych pacjentów wciąż podnosimy poziom naszej wiedzy oraz kompetencje. Bardzo ważna jest dla nas opinia naszych pacjentów, abyśmy mogli reagować na ich potrzeby oraz sprostać wszystkim oczekiwaniom.

Skorzystali Państwo z usług stomatologicznych gabinetu NeoDentis w Gdyni? A może są Państwo naszymi stałymi pacjentami? Podzielcie się swoją opinią o naszym gabinecie stomatologicznym. Z pewnością wszystkie opinię będą pomocne osobom poszukującym dentysty z Gdyni i okolic Trójmiasta. Opinie są istotne również dla nas, abyśmy w pełni dostosowali naszą ofertę do potrzeb pacjentów.

Zachęcamy do wysyłania opinii za pomocą poniższego formularza.

Opinie

  1. Tamara Shakhbazyan pisze:

    Serdecznie dzienkuje pani doktor Bozenie Szatan,a takze pracownicom gabinetu stomatologicznego Neo Dentis- pani Magdalenie i pani Jolancie za pelen profesjonalizm i moje dobre samopoczucie w ich obecnosci.
    Z powazaniem. Tamara Shakhbazyan

  2. Jolanta Melcer pisze:

    Znalazłam się w sytuacji, kiedy szukałam stomatologa z powodu powtórnego leczenia kanałowego. I tak trafiłam do NeoDentis. Dr Bożena- ciepła, serdeczna, skromna, z ogromną wiedzą i doświadczeniem. Dr Paweł-młody, a już doskonale znający swoje rzemiosło, z b. dobrym podejściem do pacjenta. W poczekalni przytulnie jak w domu(jest nawet kolorowy kącik dla dzieci). Cały personel – z uśmiechem i szacunkiem do pacjentów . Chodzę tam już wiele miesięcy. Dr Bożena Szatan dokonuje „cudów „, dzięki którym coraz chętniej się uśmiecham. Gorąco polecam ten gabinet.

  3. Andrzej Kołżowski pisze:

    Pragnę tą drogą serdecznie podziękować Pani Doktor i całemu Zespołowi za wspaniałą rekonstrukcję mojego górnego uzębienia. Jestem Wam wdzięczny za profesjonalizm i cierpliwość. Moje górne uzębienie wygląda rewelacyjnie, a ja teraz chętnie się uśmiecham się do ludzi. Uśmiecham się również do Was i jeszcze raz serdecznie dziękuję.
    p.s. już niebawem poproszę Panią Doktor o zajęcie się moim dolnym uzębieniem i wiem, że praca zostanie równie profesjonalnie wykonana jak obecna.

  4. Anna pisze:

    Od wielu, wielu lat jesteśmy pacjentami Pani Doktor Bożeny Szatan. Bardzo cenimy zarówno ją samą jak i cały personel NeoDentis. Pani Bożena to według nas lekarz z ogromną wiedzą i doświadczeniem zawodowym ale też ciepła, serdeczna i empatyczna osoba, która swoją zwyczajną pracę wykonuje z nadzwyczajnym zaangażowaniem. Bardzo DZIĘKUJEMY Pani Doktor oraz całemu Personelowi za ich trud i ciężką pracę z uśmiechem na ustach i wielkim szacunkiem dla drugiego człowieka. Ania i Jaś.

  5. dr Bożena Szatan pisze:

    Witam w NeoDentis Gdynia, Zapraszam do zamieszczania Państwa opinii i wspomnień z leczenia w gdyńskich gabinetach NeoDentis. Każda pozytywna opinia na nasz temat daje nam dodatkowy bodziec do jeszcze lepszej pracy i stanowi najlepsze dowód na to, że jesteśmy Państwu potrzebni. Będziemy wdzięczni za każdą opinię. dr Bożena Szatan

Dodaj opinię

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Formularz

Umów swoją wizytę lub zapytaj

Kontakt

Możesz też zadzwonić lub napisać:

Telefon:
58 711 32 11 lub 505 450 452
Adres e-mail:
info@neodentis.pl
Gabinety pracują:
poniedziałek-piątek w godzinach 9.00-20.00
Adres:
Starodworcowa 1E/3, 81-575 Gdynia

Pacjencie NeoDentis,

Uprzejmie informujemy, że nasze gabinety wracają do pracy !

Aby działać w niecodziennych warunkach pandemii musieliśmy wprowadzić kilka nowych zasad, które wymuszają zmiany w funkcjonowaniu gabinetów.

PROSIMY – zapoznaj się i postępuj zgodnie z poniższymi wskazówkami – abyś, tak jak dotychczas mógł czuć się bezpiecznie w NeoDentis, a nasz personel był bezpieczny w kontakcie z Tobą !

1. Jeśli chcesz się umówić na wizytę – zadzwoń, wyślij sms lub wypełnij formularz wizyty dostępny na naszej stronie internetowej. Nie przychodź bez wcześniejszego umówienia do gabinetu !

2. Jeżeli nie odbierzemy od razu – najprawdopodobniej właśnie udzielamy innej osobie porady lub umawiamy ją w trybie pilnym – zadzwoń ponownie za chwilę lub wyślij sms-a z prośbą o kontakt z naszej strony.

3. Podczas rozmowy telefonicznej kwalifikującej do wizyty zapytamy na temat Twojej bieżącej potrzeby związanej z leczeniem stomatologicznym i ocenimy konieczność Twojej osobistej wizyty w gabinecie.

4. W stanach innych niż bólowe lub wymagające szybkiej interwencji dentysty, możecie Państwo uzyskać poradę telefoniczną, a w sytuacji zaostrzenia objawów – prosimy o ponowny kontakt z nami. UWAGA – nie wystawimy recepty bez wcześniejszego zbadania pacjenta!

5. Jeżeli lekarz na podstawie zebranych informacji zdecyduje o konieczności wizyty w gabinecie, zadzwonimy do Pana/Pani oraz przeprowadzimy wywiad pod kątem objawów potencjalnie związanych z zakażeniem SARSCoV-2.

6. (Nowy Pacjent) Poprosimy o dane osobowe: imię i nazwisko, datę urodzenia, adres zamieszkania oraz telefon, abyśmy mogli się z Państwem skontaktować.

7. Dzięki podanym danym, aby maksymalnie ograniczyć formalności, przygotujemy dla Państwa wstępnie wypełnione, niezbędne dokumenty .W przypadku nowych Pacjentów powyższe dane będziemy musieli zweryfikować w gabinecie na podstawie dowodu osobistego lub paszportu.

8. (Nowy Pacjent) W związku z powyższym informujemy, że Administratorem Pana/Pani Danych Osobowych jest NeoDentis lek. stom. Bożena Szatan \ siedzibą w Gdyni, przy ulicy Starodworcowej 1E/3, a wszelkie informacje w zakresie danych osobowych umieszczone są w informacji na stronie internetowej naszego gabinetu www.neodentis.pl

9. Określimy datę i godzinę wizyty. PROSIMY PAMIĘTAĆ O PUNKTUALNOŚCI – nie możemy dopuszczać do sytuacji kontaktu Pacjenta kończącego wizytę z rozpoczynającym. DLATEGO SPÓŹNIENIE POWYŻEJ 15 minut OZNACZA CAŁKOWITĄ REZYGNACJĘ Z PACJENTA WIZYTY.

10. Prosimy nie zabierać ze sobą na wizytę żadnych zbędnych rzeczy, które nie są konieczne w czasie wizyty. Prosimy nie przychodzić na wizytę z osobą towarzyszącą. Osoba taka NIE BĘDZIE MOGŁA oczekiwać na Pacjenta w poczekalni gabinetów. Wyjątek stanowi opiekun dziecka do lat 8

W DNIU TWOJEJ WIZYTY:

1. Po przybyciu na miejsce – ZADZWOŃ i powiadom nas, że jesteś. Nie wchodź do gabinetu ! Poczekaj na naszego pracownika, który wprowadzi Cię do recepcji. Może się okazać że poczekasz chwilę, ale wynika to z faktu, że przygotowujemy dla Ciebie bezpieczne warunki do zabiegu. Załóż maseczkę!

2. Twoja wizyta rozpocznie się od pomiaru temperatury wykonanego przez naszą Asystentkę. Jeżeli Twoja temperatura przy dwukrotnym pomiarze będzie poniżej 37,3°C zostaniesz wstępnie zakwalifikowany do zabiegu.

3. Zostanie Ci podany środek dezynfekcyjny do rąk. Zdezynfekuj dokładnie ręce. Następnie załóż przygotowane dla Ciebie środki ochrony osobistej.

4. Na stoliku przy wejściu będą przygotowane dla Ciebie dokumenty do podpisania. Zwróć szczególną uwagę na wywiad epidemiologiczny. Zapoznaj się z nimi i podpisz czytelnie, wpisując datę. (nowy Pacjent) zostaniesz poproszony o okazanie swojego dokumentu tożsamości – musimy ją potwierdzić.

5. Jeżeli Twoja temperatura będzie poniżej 37,3°C , nie będziesz miał objawów grypowych a wywiad epidemiologiczny będzie negatywny zostaniesz wprowadzony do gabinetu.

6. Pamiętaj, że pracujemy w warunkach panującej epidemii. NIE DOTYKAJ KLAMEK, BLATÓW, URZĄDZEŃ. NIE OPIERAJ SIĘ O BLATY, DRZWI i inne ELEMENTY WYPOSAŻENIA. Przestrzegaj zalecanego odstępu.

7. Postępuj zgodnie z tym co mówi lekarz. Prosimy – w zwięzły sposób opisz powód wizyty, ogranicz ruchy do minimum, nie gestykuluj, trzymaj ręce na kolanach.

8. Pamiętaj, że działamy w trybie doraźnym – wykonujemy tylko i wyłącznie zabiegi kojące ból, szybkie i konieczne do wykonania, aby nie następowało pogorszenie stanu jamy ustnej Pacjenta. Są to zabiegi wymagające krótkiego i bardzo szybkiego procesu decyzyjnego opartego w głównej mierze na wiedzy i doświadczeniu lekarza, a w niewielkim stopniu na życzeniu pacjenta.

9. Po wizycie (badaniu albo udzieleniu świadczenia medycznego) usuń środki ochrony osobistej oraz starannie zdezynfekuj dłonie.

10. Rozlicz wizytę.

11. Prosimy – ogranicz komunikację z personelem do minimum – wszelkie dalsze zalecenia i porady związane z procesem leczenia, będą odbywać się telefonicznie .

12. Dziękujemy Ci za wizytę. Jeżeli lekarz tak zalecił, skontaktuj się z nami telefonicznie w terminie, który podał Ci lekarz w celu kontroli Twojego stanu zdrowia po wizycie.

Uaktualniliśmy naszą politykę przetwarzania danych osobowych oraz plików cookies. Używamy cookies w celach funkcjonalnych, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z witryny oraz w celu tworzenia anonimowych statystyk serwisu. Jeżeli nie blokujesz plików cookies, to zgadzasz się na ich używanie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zapoznaj się z klauzulą informacyjną i polityka prywatności i plików Cookies AKCEPTUJĘ